Het kán!
Vol vertrouwen je business draaien op jouw manier. En marketing doen terwijl je ervan geniet. Â Dat kan met het Jaarprogramma!
Meedoen met het Jaarprogramma van The House of Content betekent dat jij vol zelfvertrouwen zichtbaar gaat zijn met jouw expertise en dat klanten meer dan graag met je willen werken. Het Jaarprogramma is het programma dat marketing ‘moeten’ doen verandert in marketing doen met fun, met passie én in flow. Jij doet wat jij het allerleukste vindt!
Jouw expertise heb je niet voor niets.
En die mag je laten zien. Op een unieke wijze die alleen jij maar embodyen kan.
Dit Jaarprogramma gaat aan alle oppervlakkige marketingcursussen en gratis tips voorbij. Net als aan brandtrajecten die vaak alleen over de buitenkant gaan.
Want jouw expertise zichtbaar maken?
Dat doe je op een ander niveau.

hetkan

Ik geloof dat je mijn content niet zomaar volgt. En ik geloof ook dat je niet voor niets op deze pagina bent.
Zelf vraag ik altijd, wanneer ik een nieuwe stap wil zetten in mijn leven en bedrijf, dat op mijn pad te sturen wat ik nodig heb. Het kan zomaar zijn dat dit Jaarprogramma is wat jij nodig hebt voor jouw nieuwe stap. Dit is hoe je ‘next level’ kunt gaan.

Schrijven? Dat kan ik niet, dacht ik. Maar Marianne heeft me laten zien dat ik dat wel kan. JolandaÂ
Ik vroeg me af of ik het wel zou kunnen en ging naar huis met lef: aan de slag! Franca
Mijn ogen zijn geopend en ik ben wakker geschud. De sfeer, de persoonlijkheid en de openheid maakt het het waard om meer dan 1,5 uur in de auto te zitten. Het was super! Ruby
Een eyeopener voor de eigen creativiteit en leerzaam. Het is boeiend de kennis van Marianne te mogen ontvangen, een mensenmens en een lieverd. Franka
Ik heb de afgelopen maanden veel geleerd en ben klaar voor een nieuwe start om zichtbaar te worden. Pamela
Focus op wat echt belangrijk is: rust, ruimte en verdieping, geïnspireerd door haar schrijfopdrachten. Veronique
Marianne is een gepassioneerde schrijfcoach. Ze weet levendig haar kennis over te brengen, waarbij herkenbaarheid voor mij heel belangrijk was. Veel inzichten, handige tips en handvatten, én heerlijk puur eten en drinken. Lonneke Â
Praktische tips, heldere structuur en een liefdevolle schop onder de kont om het te gaan doen. Madeleine
Klaar


Als je op deze pagina bent, dan betekent het dat je klaar bent met marketing doen omdat het moet. Klaar met het toepassen van formules die op een of andere manier niet het succes brengen dat wel wordt beloofd.
Je bent daar helemaal klaar mee.
En je bent ready for:
Een nieuwe stap. Een nieuw level.
Een brand new marketingspel. Een spel waardoor je meer klanten kunt helpen, puur door te doen waar jij zo van houdt, waar jij zo goed in bent, met alle passie die je in voelt.
Diep vanbinnen weet je dat je dat het liefste wil.
Elke dag.
Do what you love and love what you do. En dat schaamteloos laten zien.
Dat is waar je klaar voor bent.
Next level
De formule ligt in
jou
- Je wil loskomen van het jezelf – onbewust – steeds vergelijken met anderen in je markt en je daardoor lamgeslagen kunnen voelen.
- Je wil loskomen van het idee dat je toch misschien een soort bedrieger bent. Want je bent misschien wel coach, maar jouw leven loopt ook niet altijd … Of je bent misschien wel specialist op een bepaald gebied, maar het huis van de schilder … dat speelt bij jou ook.
- Je wil loskomen van het gevoel dat je niet goed genoeg bent en niet waardevol genoeg om dat expertpodium te pakken, dat je wel heel graag pakken wil.
- Je wil loskomen van je steeds bezig houden met wat anderen er van zullen vinden, als je in actie komt.
- Je wil loskomen van het gevoel dat het toch allemaal geen effect heeft wat je doet.
Omdat je merkt dat die gedachten en gevoelens je alleen maar afremmen.Â
Je wil hiervan loskomen omdat je diep vanbinnen weet dat je deze hele ondernemersreis niet voor niets bent begonnen. Je hebt iets te brengen, dat weet je. Je wil groeien. Er is meer weggelegd voor jou. Je weet dat je jouw expertise, wijsheid en ervaring niet voor niets in je hebt. Je voelt dat je daar op jouw manier nog succesvoller mee kunt zijn.
Iets in je zegt dat je daar echt voor mag gaan, 100%. Dat je de acties op mag gaan pakken die gewoon goed voelen. En dat het juist nu de tijd is om dat te gaan doen.
Het gaat niet om de perfecte formule zoals die opgelegd en voorgedaan wordt door anderen. Het gaat om de formule die besloten ligt in jou. Dan kom je van al die remmen los.

Hoe komt het dan dat die anderen … ?
Je vraagt het je misschien wel eens af. Succesvolle collega-ondernemers die op social media van alles delen over hoe ze dat hebben gedaan. Maar soms lijkt het of ze niet álles delen.
Omdat jij dat succes op die manier nog niet voelt.
Er moet iets zijn wat zij doen, wat jij nog niet weet …
Ik herken dat gevoel.
Zeker omdat ik ook alles deed, alles volgde, overal bij was. In eerste instantie gratis, daarna betaald.
En toch voelde ik dat ik er niet kwam.
Hoe anders is dat nu!
Ik draai mijn bedrijf op mijn manier. Voer mijn marketing op mijn manier. Deel de content zoals ik dat graag wil. Zonder een vaste formule. Maar helemaal passend bij mij en de manier waarop ik het liefste werken wil – ik gebruik mijn eigen formule dus.
Dat is waarom ik elke dag zo energiek ben.Â
Dat is waarom ik zoveel ideeën krijg én uitvoer.
Dat is waarom ik steeds nieuwe klanten krijg, en zeker waarom klanten graag blijven komen bij mij.
Met de meeste klanten werk ik al jarenlang. Heb ik een band opgebouwd. Daar geniet ik van!
Door te werken volgens mijn eigen formule geef ik het beste van mezelf aan mij, aan mijn klanten en aan de mensen om me heen. Door die formule in te bouwen in mijn bedrijf kan ik leven zoals ik dat wil, zoals dat past bij mij. Ik kan mijn dagen inrichten zoals ik dat wil. Ik kan werken met de mensen van wie ik hou, die mij energie geven, op elk niveau. Zodat ik zoveel mogelijk kan genieten! Want daar hou ik van.
Hoe ik dat deed?
IK ZETTE MEZELF VOOROP.
Mijzelf, mijn energie en alles wat ik aan kennis, wijsheid en expertise had vergaard, zette ik voorop. Ik maakte bewust de beslissing alles wat ik in me had te geven aan de wereld om me heen. Mijn energie daarvoor in te zetten. Beginnende vanuit mij en wat ik daarvoor nodig had. Beginnende bij wie ik werkelijk was.
Ik besloot mijzelf en alles wat ik in me had áán te gaan kijken.
Dus ook alle angsten. Alle schaamte. Al het schuldgevoel. Alle jaloezie. De frustratie. De boosheid. Alles wat er in me zat.
Ik besloot te gaan doen wat mij het meest blij maakte en mijn standaard te vernieuwen als het gaat om mijzelf.
Ik besloot ‘mezelf goed voelen over mezelf’ en ‘trots zijn op mijn expertise’ op 1 te zetten.
En ik besloot alles te doen om schaamteloos als mezelf zichtbaar te zijn, met mijn expertise, vanuit mijn passie. Op een manier die ik leuk vind om te doen. Een manier die mij laat zijn wie ik ben.
Ik besloot mijn werk en marketing (en mijn leven) in te gaan richten volgens de blueprint die past bij mij. De missie die ik heb. En mijn unieke en authentieke expertcode helpt me daarbij.
Alle kennis en wijsheid, ervaringen en kwaliteit die ik heb opgedaan stel ik ten dienste van jou in het Jaarprogramma van The House of Content.
Met dat jaarprogramma ga jij dit ook doen: jezelf voorop zetten. Jouw ambities. De dromen die je hebt. Waarbij je je bedrijf en je marketing gaat voeren vanuit jouw eigen unieke authentieke blueprint. Precies zoals het goed voelt voor jou. En zoals het automatisch goed voelt voor de klanten die jij het liefste helpt.
Alles wat je daarvoor nodig hebt, krijg je met het jaarprogramma.
Ik heb bij Marianne verschillende programma’s gevolgd. Stuk voor stuk heel waardevol. Marianne legt haar hele ziel en zaligheid in haar programma’s en dat merk je. Ze is persoonlijk betrokken bij je. Op dit moment zit ik in haar membership en is ze niet alleen mijn schrijfcoach maar ook een business coach. Een uurtje sparren met Marianne en je zit weer vol nieuwe (content) ideeën. Daniëlle
De beste keuze die ik de afgelopen tijd heb gemaakt, is werken met jou als schrijfcoach. Jij bent een geschenk uit de hemel voor mij! Becky
Van alle coachingsopleidingen en -trajecten die ik heb gevolgd, is het traject dat ik het afgelopen jaar met Marianne heb gedaan, het meest waardevol. Judith
Ik leerde het schrijven van blogs bij Marianne. Uit de eerste 12 blogs haalde ik maar liefst 7 nieuwe klanten. En nog steeds groeien we door. De blogs die ik schrijf dragen daar zeker aan bij. Esther
Marianne zorgt ervoor dat jij het ziet, voelt en gaat doen. Stap voor stap, gestructureerd, met aanmoedigingen op de momenten dat je ze nodig hebt. Anne
 De kracht van Marianne is dat ze zaken op een onbevangen manier benadert waardoor ze hele verrassende resultaten boekt. Giel

Laat ik even eerlijk zijn
Al die formules die anderen succes hebben gebracht, zijn geen garantie voor jouw succes.
Veel van die formules gooien zelfs de rem er bij je op, in plaats van dat je ze het succes brengen waar je zo naar verlangt.
Ze werken gewoon niet.
En ze kunnen er ook nog eens voor zorgen dat je het idee hebt dat je faalt. Dat je niet goed genoeg bent. Niet waardevol genoeg. Dat je het gewoon niet goed doet.
Ondertussen komen er steeds meer formules, events en andere programma’s bij.
En ja: inderdaad zijn er heel veel mensen die wel het succes leven dat ze graag hebben, misschien zelfs door die ‘kant-en-klaar’-formules, maar er zijn er nog veel meer die dat niet doen, en die nog steeds in de kantlijn aan het ploeteren zijn.
Omdat de meeste formules, alsook de events en programma’s over de buitenkant gaan. En niets met jouw intrinsieke expertise en wijsheid doen. Ze doen niets met de waarde die jij in je hebt en niets met wat je eventueel tegenhoudt.
Eerlijk. Al die e-books, guru’s, events, programma’s en formules vertellen je wat je allemaal kunt doen. Maar geven niet aan hoe jij je expertise in verhalen deelt, in content vertaalt, op zo’n manier dat de expert in jou schaamteloos naar voren kan komen. Hoe dat moeiteloos kan. Vanuit een flow.
Ik zie die formules als de oude manier van marketing voeren.
Dat leerde ik je in mijn trainingen ook.
Ik heb ook formules gegeven.
Ik dacht ook echt dat de formules, zoals ik ze had geleerd en toepaste, hèt geheim waren.
Ik leerde later dat zij het geheim niet zijn. Maar dat het geheim ligt … in jou.
En dat het geheim dus per persoon, per bedrijf verschillend is.
Logisch dat een standaardformule niet per se past.
Gelukkig ben ik dat in de praktijk gaan zien en ervaren door de intensieve samenwerkingen die ik met ondernemers ben aangegaan. Ik leerde dat het anders werkt dan ‘gewoon even die formule’ gebruiken of de stappen volgen die die andere ondernemer ook heeft gezet. Net zoals jij dat inmiddels hebt ontdekt.
Als dat anders zou zijn, zou je nu niet op deze pagina zijn toch?
Mijn geluk is dat ik intensief mee ben gaan kijken met andere ondernemers, en ontdekte dat een kant-en-klaarformule niet werken kan – omdat er nog veel meer is dat Ãn jou als ondernemer een rol speelt. Iedereen doorloopt andere processen. Iedereen heeft andere gevoelens en overtuigingen. Iedereen heeft andere ervaringen en verhalen. One size fits all werkt niet.
Het klikte in mijn hoofd.
Ineens zag ik ook hoe alles wat ik had ontwikkeld in mijn bedrijf logisch volgde op elkaar.
En dat dit álles, samen met mijn eigen persoonlijke input, het allerbeste werkt.
Succesvol zijn met je bedrijf, werken met de leukste klanten en genieten van wat je doet heeft meer nodig dan een e-boek of webinar met een formule of het opvolgen van stappen die een ander heeft gezet.
Het gaat verder dan een visionboard. Het gaat verder dan een stappenplan. Het gaat verder dan de mooiste fotoshoot en een leuk logo. Het gaat verder dan die website, het gaat verder dan seo, het gaat verder dan een gratis weggever maken met funnel, het gaat verder dan een add, het gaat verder dan online actief en aanwezig zijn. En het gaat zéker verder dan iets in de lucht gooien en verwachten dat je klanten morgen in rijen voor je deur staan.
Jij bent uniek
Marketing is meer dan stappen volgen of formules toepassen. Daardoor groeit je business niet.
Het gaat verder dan dat. Of vooral: dieper dan dat. Maar daarover hoor je verder weinig tot niets.
Bij mij klikte het ineens. Door wat ik voelde en zag gebeuren bij mij. Door wat ik voelde en zag gebeuren bij anderen en bij mijn klanten.
In het Jaarprogramma krijg je alles van mij bij elkaar. Met mijn persoonlijke aandacht voor jou.

jijbentuniek

Ik heb een andere benadering van marketing en van content. Die samengaat met een diepgaande verandering in jou, waardoor je je expertise gaat embodyen. Jij gaat inderdaad intrinsiek voelen dat je die expert bent en dat je dat podium pakken kan. Op jouw eigen manier. In jouw eigen stijl.
Ieder mens is uniek. Elke ondernemer is uniek. We zitten allemaal anders in elkaar. We hebben allemaal een andere expertise, een eigen energie. Hoe zou een en dezelfde formule dan kunnen beloven succesvol te zijn voor jou?
Mijn benadering is persoonlijk. Omdat je uniek bent. Omdat jij een eigen wijsheid in je hebt, een persoonlijk ontwikkelde expertise door de ervaringen die jij op hebt gedaan. Niemand heeft datzelfde als jij.
En ja, ook je leven is uniek. Hoe jij het leidt. Hoe jij het wil leiden. Ik zou doodongelukkig worden als ik elke dag in een hangmat in de tropen lag. Alleen maar aan het reizen was. Dat is niet mijn definitie van succes. Dus ook zelfs die definitie is uniek. En als jij voor succes wil gaan zal je jouw definitie moeten kennen plus jezelf kunnen begrijpen.Â
Ik ga uit van jouw dromen. Van jouw visie. Je missie. Dat wat jij brengen wil. Hoe jij van betekenis wil zijn. En wat past bij jou. Samen met jou ga ik kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat jij daar kunt komen staan waar jij wil staan. En wat er vanbinnen nodig is om te doen.
Ik geloof dat jij kunt bereiken en neerzetten waar jij van droomt. Terwijl je doet waar je van houdt en de beste versie wordt van jou. In flow. Met liefde en fun. Passie. Online en offline. Voor de leukste klanten die dolgraag willen werken met jou.
Lijkt dit op jou?


- Je hebt al veel cursussen gedaan en workshops gevolgd, niet alles afgemaakt. Overall veranderde er door wat je deed niet veel.
- Je hebt al eerder gewerkt met een coach en merkte dat je daar meer energie van kreeg.Â
- Je bent lang aan het nadenken over de tarieven die je hanteert.
- Je werkt, maar doet niet altijd 100% wat je nu werkelijk het allerliefste zou willen doen. Dat zou je best willen veranderen!
- Je voelt je soms een bedrieger als je denkt aan jezelf op social media laten zien.
- Je hebt allerlei dromen die je wil waarmaken, maar die nog niet echt op één gezet.Â
- Je wil graag meer omzet draaien, terwijl je vooral dat doet waar je echt blij van wordt.Â
- Je wil nu echt door gaan pakken, en je voelt dat het tijd is dat nu ook echt te gaan doen.
- Je bent klaar om dat commitment aan te gaan, en die uitdaging aan te gaan die je uit de comfortzone haalt.
- Je wil meer gaan genieten van wat je doet met je bedrijf, en dat genieten doortrekken op alle vlakken van je leven.
- Je wil van betekenis zijn, en die missie die je voelt, veel meer leven gaan geven binnen je bedrijf.
- Je zoekt iemand die dit met jou op wil gaan pakken, omdat je weet dat de visie van een ander voor jou vernieuwend kan zijn en je begrijpt dat je echt impact kunt maken als je samen langer door gaat pakkken.
Heb jij op een of meer van de bovenstaande stellingen JA gezegd, dan is het Jaarprogramma van The House of Content passend bij jou.
Over het programma
Het Jaarprogramma van The House of Content is een jaarprogramma dat je op twee manieren kunt volgen.Â
In de VIP-versie begeleid ik je persoonlijk. Je doorloopt de verschillende trainingen en livedagen waarbij je steeds opnieuw door mij persoonlijk in je expertise, wijsheden, missie, dromen, doelen en verhalen wordt uitgedaagd. Daarnaast hebben we maandelijkse calls en krijg je feedback en ideeën gericht op jou en jouw bedrijf.
In het jaarprogramma krijg je toegang tot alle kamers van The House of Content, waardoor je al meteen een prachtige contentcreatie- en marketingreis aangaat. 1 op 1-sessies, samenwerkdagen, Q&A’s, speciale extra sessies, livedagen die je samen met andere deelnemers mee gaat maken: dit krijg je op geen enkel ander adres. Â
Het journalen speelt een grote rol in het programma, ik stel je de vragen die je nodig hebt. Vragen die je helpen de beste versie van jezelf te worden, de beste versie van je bedrijf neer te zetten en op een natuurlijke manier je expertise dat podium te geven dat het verdient.
Je krijgt niet zomaar een database vol formules (alhoewel die wel in de online omgeving opgenomen zijn). Je gaat wel ontdekken wat past bij jou (en logischerwijs bij de mensen voor wie jij met je expertise van betekenis wil zijn).
Alle sessies worden opgenomen zodat je kunt terugkijken (behalve de livedagen op locatie dan), als je er onverhoopt een keer niet bij kunt zijn. Live aanwezig zijn is voor jezelf wel het fijnste om te doen. Door het hele jaar samen toegewijd te zijn aan wat jij wil neer gaan zetten, ga je het grootste succes behalen. Dat is waarom je mee wil doen. Samen met de andere deelnemers.Â
Ik begeleid je door het programma via mail. De mails leiden je door de modules heen zodat je weet wat je aandacht mag krijgen in een bepaalde periode. Er is een maandelijkse Q&A, er zijn spontane live inspiratiesessies en we werken samen aan je (content)marketingplan. In de besloten Facebookgroep kun je altijd connecten met de andere deelnemers en de vragen stellen die je weer verder helpen.
Hieronder is het stapsgewijs nog eens voor je uiteengezet:
Hoe ziet het programma eruit?
Het Jaarprogramma bestaat uit 4 fases:
1. Dromen & Doelen
2. Jij & Je vibe
3. Strategie & Doen
4. Doorpakken & Evalueren
Ik had deze fases graag sexy namen gegeven, maar dit is écht wat het is.
Veel van deze woorden ken je, maar vooral vanuit een GO GO GO energie, die ik vooral zie als een Yang-energie. Echter geef ik in het programma ruim aandacht aan de YIN in ons. Want beide, YIN en Yang, zijn belangrijk als je marketing inzet als groeitool voor je bedrijf – en en jij een nieuw level in wil stappen.
Fase 1 – Dromen en Doelen
September/oktober:
✓ Hoe je de magie van Journalen gebruikt
✓  (Content)visionboard
✓  Je dromen/doelen
✓  De mensen voor wie jij het liefst van betekenis wil zijn
✓  Je startplan
Fase 2 – Jij & Je vibe
November/december:
✓ Project JIJ – offline en online
✓  Je vibe/energie/frequentie
✓  Je positionering
✓  Je brandstory
Fase 3 – Strategie & Doen
Januari/februari/maart/april:
✓ Bloggen
✓  Jouw unieke stijl/tone of voice
✓  Storytelling
✓  Je social media
✓ Contentkansen
Fase 4 – Doorpakken & Evalueren
Mei/juni/juli/augustus:
✓ Jouw ideale contentvorm(en)
✓  Sales
✓  Analytics
✓  Jouw geniusdays
Ben jij klaar je nieuwe level in te stappen? Kies dan de vorm die past bij jou:
Bedragen zijn exclusief btw.
HOC
Maandelijkse Q&A’s – spontane live inspiratiesessies
Toegang tot besloten FB groep
Levenslang toegang tot de inhoud van het programma.
Online workshop met Marianne – Je marketingplan.
€ 275 p/mnd
(€ 3150 als je in 1 keer wil betalen)
Ik doe mee!
HOC VIP
12 x 1 op 1 coachcall
Maandelijkse online samenwerkdagen
24/7 Whatsapp paniekvragen/-mails
Feedback op je teksten
Tussentijds soms ongevraagde tips
Maandelijkse Q&A’s – spontane life inspiratiesessies
Breinpicksessies: contentideeën die bij jou en je mensen passen
6 live themadagen op locatie (Bloggen – Stories/short form video’s maken – Expert experience – Content tweedaagse – Missie event) (meestal Geldrop – bij Eindhoven)
1 op 1 kick off dag, bij mij op locatie
Toegang tot besloten FB groep
Levenslang toegang tot de inhoud van het programma.
€ 650 p/mnd of
(€ 7000 als je in 1 keer wil betalen)
Ik doe mee!
Maak een afspraak voor een 1 op 1 rondleiding door het huis, Als je de volgende stap wil zetten.Â
Wil je die volgende stap gaan zetten, kun je meteen van start. Ben jij klaar voor de VIP, maak dan een afspraak met mij, zodat we elkaar meteen wat beter leren kennen en kun jij zien of het programma (en ik 😉 ) goed bij jou en je ambities past. Je plant gemakkelijk de afspraak via deze knop in:

Het gaat om
body, mind & spirit, het gaat om
jouw expertise en het gaat om verbinding.
Wil jij je expertise embodyen en dat podium gaan geven? Wil jij oprecht voor meer mensen van betekenis zijn voor jouw mensen? Wil jij je dromen waar gaan maken, je missie gaan leven en doen wat je werkelijk wil doen, vanuit ease, passie, flow en fun? Content gaan creëren die het verschil gaat betekenen, omdat die authentiek is: van jou? En daardoor die klanten aantrekt die dolgraag met je willen werken – en jij met hen?
Wil jij elke dag doen waar je van houdt en daarmee dat leven en bedrijf leiden op jouw manier? Vanuit hoe jij die bewust vorm geeft?
Dan is het jaarprogramma hét programma voor jou.
Het jaarprogramma is een transformatief programma – Dat betekent dat je een verandering door zult maken die je gaat brengen naar waar je werkelijk wil zijn.
Je niet bereid bent jezelf en je ambities op één te gaan zetten.
Je een snelle gemaksformule zoekt die je succes brengt terwijl je slaapt (ik zeg overigens niet dat dat niet kan).
Je van mening bent dat je alles al weet wat je gaat leren omdat je wel eens wat cursussen hebt gedaan.
Je niet bereid bent tijd te investeren om de beste versie van jou te worden.
Je niet bereid bent anders naar jezelf, je overtuigingen en je expertise te kijken.
Je niet bereid bent de oefeningen te doen of de journalvragen in je journal mee te nemen.
Je niet bereid bent te investeren in jezelf – want dat is wat je doet als je het jaarprogramma gaat volgen.
Je niet bereid bent nieuwsgierig te zijn en te experimenteren om zo te onderzoeken wat écht werkt voor jou.
Je niet bereid bent uit je comfort zone te gaan.
Je niet bereid bent je verantwoordelijkheden te nemen en zelfleiderschap te omarmen.
Als je al tot hier bent gekomen met lezen, dan betekent dat waarschijnlijk dat je serieus overweegt dit Jaarprogramma te gaan doen. Misschien vraag je je af hoe dit dan anders gaat zijn en ben je misschien toch bang dat het weer een training is die op de plank komt te staan. En dat je dus geen resultaat behaalt.
Hier komt het. En ik wind er geen doekjes om.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor jouw voortgang. Het gaat om jouw commitment dit nu écht te willen doen. Kies je voor de VIP-versie, weet dan dat het alleen al anders is vanwege het persoonlijke contact. De live begeleiding. De sparsessies die alles te maken hebben met jouw expertise. Dat kán niet op de plank. Omdat ik, Marianne, er gewoon steeds ben.
Wanneer jij committed bent, zal het programma zo transformerend zijn dat je na dit jaar je expertise kunt ademen, moeiteloos je content kunt creëren en neerzet wat je wil neerzetten.Â
In het jaarprogramma:


- Journalprompts die je nieuwe inzichten geven
- Bedtime visualisaties/meditaties (gericht op energie en embodying expertise)
- Limiting Believe Blaster/Twister: de methode die ik leerde van mijn eigen coach in Amerika en steeds toepas als je voelt dat je jezelf afremt.
- AI inzetten als je assistent
- (VIP) Livedagen: Masterclass bloggen, Expert Experience, Content Tweedaagse, Workshop Stories maken, Missie-event – allemaal gericht op je expert-verhaalÂ
- (VIP) 1 op 1 VIP-dag contentstrategie
- (VIP) Tekstbesprekingen
- (VIP) 12 x 1 op 1 coachcall (zelf in te plannen in de agenda van Marianne)
- Workshop Marketingplan/ (VIP) Workshop Dromen & Doelstellingen (online)
- (VIP) Samenwerkdagen & peermentor-sessies
- 12 Q&A’sÂ
- (VIP) Toegang tot 100 dagen Schrijfgeluk en 365 Geluk (journalprogramma’s)
- Business-Journalprogramma – werken met de maan
- (VIP) Brainpickingsessies met Marianne en whatsapp-contact wanneer je inzicht nodig hebt
- Cursussen/trainingen gericht op je (business)groei en je marketing
- Templates en andere schrijftools die je helpen bij het schrijven van je teksten.
Veelgestelde vragen
Wanneer start het programma?
Jouw jaar begint wanneer je instapt, meteen dus – vanaf 4 september mogelijk gemaakt.
Of, wil je meteen starten met de VIP, na onze call.
Hoe kan ik meedoen?
Je kunt meteen je deelname regelen via deze link. Of je kunt een 1 op 1 rondleiding aanvragen door het House of Content. Dan maak je vrijblijvend kennis met het huis en met mij, zodat we kunnen kijken of we een match zijn samen.
Waar zijn de livedagen?
De livedagen vinden bijna altijd plaats (tenzij je er een ander bericht over krijgt) bij de Keukentafel in Geldrop (bij Eindhoven).
Is al bekend wanneer die livedagen en de andere sessies plaatsvinden?
Alle data van de activiteiten staan opgenomen in de Thuiskalender van de agenda. Wanneer je voor het programma kiest, dan kies je ervoor jezelf, je missie en je ambitie op één te zetten en dus de livedagen (VIP) meteen al in je agenda te zetten. Je weet ruim om tijd wanneer wat plaatsvindt.Â
Wat is de investering voor het programma?
De investering is 275 per maand. Betaal je in één keer, dan is het 3150 i.p.v. 3300.
Voor de VIP is de investering is 650 euro excl. btw per maand. Betaal je in één keer, dan is het 7000 i.p.v. 7800.
(Alle bedragen zijn exclusief btw.)
Spreek sowieso de 1op 1 rondleiding af, zodat je goed kunt afwegen of je dat bedrag in jezelf, je ambitie en expertise wil investeren. Want dat is het: het is een investering in jouw groei.Â
Ik heb het druk. En kan ik dan dit er ook nog eens bij doen?
Een hele interessante vraag. Waar heb je het allemaal druk mee? Ben je al helemaal blij, druk bezig met je expertise zoals je die neer wil zetten, en werpt het plezierige vruchten af waar je helemaal happy mee bent, dan hoef je dit Jaarprogramma niet te overwegen. Heb je echter ambities waarvan je weet dat je die nu niet volledig oppakt, omdat je er vooral druk over bent in je hoofd, dan wil je dit programma gaan doen. Wil jij jezelf committeren aan en inzetten voor jouw succes?
Uiteindelijk gaat het Jaarprogramma ervoor zorgen dat je je marketing en content vanuit gemak en vooral plezier gaat doen. Met alle fijne gevolgen die dat met zich mee gaat brengen. De betekenis van ’druk’ verandert hierdoor ook.
Hoe lang blijf ik toegang hebben tot het materiaal van het Jaarprogramma?
Alle inhoud en tools blijven toegankelijk. Ook wanneer voor jou het Jaarprogramma is afgelopen.
De persoonlijke begeleiding is na het jaar van deelname – in de VIP-vorm – wel voorbij.
Heb ik gegarandeerd resultaat?
In het programma krijg je alles van mij, plus mijn persoonlijke begeleiding wanneer je kiest voor de VIP. Het is nog altijd aan jezelf: wat jij erin stopt, zal het resultaat gaan zijn. Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen succes. Omdat jij degene bent die het gaat doen; jij gaat zelf integreren en implementeren wat je leert. Als je toegewijd bent aan jouw succes, dan gaat het jaarprogramma je brengen wat jij voor ogen hebt, passend bij jou en de mensen voor wie jij van betekenis wil zijn met je expertise.
It’s all about you.
Love what you do, do what you love.
En zorg dat het allemaal past bij hoe jij je business, je expertise, je marketing (en daardoor ook je leven) zo leeft, dat je elke dag genieten kan.
Ik kijk naar je uit!
Liefs, Marianne
Â
JA
Ik wil graag een 1 op 1 rondleiding om te ontdekken of en hoe het huis past bij mij en mijn expertise:
Let op! Staat er geen passende tijd voor je bij? Mail dan naar: danielle@tekstgericht.nl, dan kijken we wat wel passend voor je is.
Work With Me
