Reageer op: Stel jezelf voor

House of Content Forums House of Content Stel jezelf voor Reageer op: Stel jezelf voor

Goedenavond huisgenoten,
Ook ik heb mijn intrek genomen in dit prachtige huis. Ik ben erg benieuwd en ontzettend nieuwsgierig waar het me zal brengen.
Ik ben Mariette van Garderen, heb een bijna volwassen zoon en woon in Schoonhoven.

In november 2023 ben ik naar de KVK gegaan om mijn eigen bedrijf te starten. Voor mij was het een waanzinnig spannend moment.

Ik geef Nabestaanden advies en ben rouw- en verliesverwerking coach. Daar waar de begrafenisondernemer stopt ga ik verder. Na het overlijden van een dierbare, staat het leven in een klap stil. Vaak blijft er een “papierwinkel” achter waardoor er geen ruimte is voor rouw. Ik wil dit graag doorbreken zodat er meer rust en structuur bij nabestaanden ontstaat zodat zij, stap voor stap, aan hun verwerking kunnen gaan beginnen.

Waarom ik voor House of Content heb gekozen is, omdat ik graag meer voor de nabestaanden wil betekenen. En zij de weg naar mij kunnen vinden. Ik noem mezelf een beetje een “Sociale Media Dino”. De weg op internet is iets wat ik graag wil onderzoeken. En waar ik graag van wil leren, om mezelf zichtbaar te maken.

Binnenkort komt mijn website online: http://www.mariettejmvangarderen.nl

Hartelijke groet,

Mariette van Garderen